Looking For Anything Specific?

רומן זדורוב : רומן זדורוב לא ישתחרר בקלות - הגשת ערר על שחרורו למעצר בית ... / הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק.

רומן זדורוב : רומן זדורוב לא ישתחרר בקלות - הגשת ערר על שחרורו למעצר בית ... / הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק.. מה אנחנו יודעים על רומן זדורוב. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. המאזין תמך בהחלטה לשחרר את זדורוב למעצר בית וטען: ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק.

רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו.

משפט חוזר לזדורוב: החלטה שגויה של השופט מלצר - גלובס
משפט חוזר לזדורוב: החלטה שגויה של השופט מלצר - גלובס from res.cloudinary.com
מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. קרא הכל על רומן זדורוב באתר גלובס: עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה.

ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה.

תיק רומן זדורוב, הראיות החדשות בו ודוח המכון לרפואה משפטית מעלים שאלה משפטית מרתקת סביב המשקל לא לאפשר לעניינים שוליים להסיט את תשומת הלב מהתמונה המלאה. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. אין שום קשר בין רומן זדורוב לבין נוחי דנקנר. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. פרשת הרוצח רומן זדורוב העלתה את נושא הראיות המוכמנות לקדמת הדיון, מדובר מהראיות שעלו מהחקירה הפלילית במשטרה. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: חודש וחצי לאחר הולדת בננו הבכור, רומן התבקש להגיע למסור עדות בתחנת המשטרה. הוא מראה על המנעול הפנימי. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. קרא הכל על רומן זדורוב באתר גלובס:

הוחלט לחקור אותו באזהרה לאחר שהתברר שזרק את מכנסיו. השופט מלצר יכריע בבקשה למשפט חוזר עד אפריל מעריב. מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: עורכי הדין לשעבר של רומן זדורוב דודו וגליל שפיגל מתארחים אצל גלית ואילנית. אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם.

רצח תאיר ראדה: כתב אישום נגד רומן זדורוב | מבט לאחור 15.01 ...
רצח תאיר ראדה: כתב אישום נגד רומן זדורוב | מבט לאחור 15.01 ... from i.ytimg.com
בית המשפט העליון דן בבקשת רומן זדורוב לקיים משפט חוזר בעניינו. הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: המכון לרפואה משפטית זימן הערב (חמישי) את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות מה שהם מגדירים ממצאים פורנזיים חדשים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. פרשת הרוצח רומן זדורוב העלתה את נושא הראיות המוכמנות לקדמת הדיון, מדובר מהראיות שעלו מהחקירה הפלילית במשטרה.

רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע ברוב של שניים מול אחד:

רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח. רומן זדורוב ביטל את תביעת לשון הרע נגד הפרקליטות: רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם. המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

השופטים משוכנעים באשמתו וכך גם היה במקרה של עמוס ברנס שישב בכלא לחינם ובסוף מת בייסורים. עורך דינו של רומן זדורוב מציג הקלטת שיחה בין מדובבו של זדורוב וממנה עולה כי לכאורה תודרך באשר לפרטים אותם יש לחלץ מזדורוב.ערוץ 7 10/07/2019 07:14. עורכי הדין לשעבר של רומן זדורוב דודו וגליל שפיגל מתארחים אצל גלית ואילנית. רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. זדורוב נחקר חקירה שגרתית עם כל עובדי בית הספר.

ראש אגף החקירות לשעבר בשב"כ: "רומן זדורוב לא רצח את תאיר ...
ראש אגף החקירות לשעבר בשב"כ: "רומן זדורוב לא רצח את תאיר ... from storage.hidabroot.org
דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. קרא הכל על רומן זדורוב באתר גלובס: המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. מה אנחנו יודעים על רומן זדורוב. מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב.

מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: המכון לרפואה משפטית זימן הערב (חמישי) את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות מה שהם מגדירים ממצאים פורנזיים חדשים. הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! חודש וחצי לאחר הולדת בננו הבכור, רומן התבקש להגיע למסור עדות בתחנת המשטרה. המאזין תמך בהחלטה לשחרר את זדורוב למעצר בית וטען: אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם. מה אנחנו יודעים על רומן זדורוב. המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. השופט מלצר יכריע בבקשה למשפט חוזר עד אפריל מעריב. הוא מראה על המנעול הפנימי. בית המשפט העליון דן בבקשת רומן זדורוב לקיים משפט חוזר בעניינו.

Posting Komentar

0 Komentar